Echipajul Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea a
încheiat Serbia Rally, etapă de coeficient 10 în cadrul Cupei
Europei de Est, pe a doua poziţie a clasamentului FIA European
Rally Cup (East) şi pe a treia treaptă a podiumului în
clasamentul general al raliului. Aflat, la jumătatea cursei, pe
locul cinci in clasamentul cupei şi pe opt la general, Tempesta a
adoptat în a doua zi a competiţiei o strategie de conservare,
încercând să meargă fără riscuri. Însa greşelile şi problemele
celorlalţi concurenţi l-au propulsat, după speciala cu numărul 13,
pe poziţia a doua a clasamentului FIA European Rally Cup (East) şi
pe locul trei în clasamentul general, pilotul Napoca Rally Academy
fiind apoi obligat să lupte pentru a-şi păstra poziţia. Cu un setup
aproape perfect al Peugeot-ului S 2000, Tempesta şi Dorin Pulpea au
decis să atace şi au terminat a doua etapă din sezonul FIA European
Rally Cup (East) aşa cum şi-au propus: cu o clasare pe podium.
„Sunt foarte mulţumit. Astăzi am avut un setup mult mai bun
decât în prima zi a raliului. Nu mă gândeam să atac, dar, la un
moment dat, problemele celorlalţi ne-au propulsat pe locul doi,
însă Iliev ne sufla în ceafă. Am vorbit cu Dorin şi am decis să
atacam, să ne păstrăm pozitia şi am reuşit, chiar dacă pe ultima
proba a plouat şi noi eram pe slick-uri, în timp ce bulgarul avea
două cauciucuri de ploaie în portbagaj. Într-un cuvânt, sunt
fericit! Suntem pe podium şi în clasamentul general al Cupei
Europei de Est, ceea ce este foarte bine. Dar mai mult mă bucură
faptul că am găsit setările potrivite şi suntem pregătiţi acum şi
pentru raliul Clujului”, a declarat Marco Tempestini la finalul
Raliului Serbiei.
Următoarea etapă a FIA European Rally Cup
(East) este Hebros Rally, Bulgaria, programat a se desfăşura în
ultimul week-end din luna iulie. De asemenea, Tempesta şi Dorin
Pulpea vor participa, la sfârşitul săptamânii la a patra etapă a
campionatului Naţional de Raliuri, Raliul Clujului, etapă
determinantă pentru echipajul Napoca Rally Academy în ceea ce
priveşte lupta pentru titlu.
Raliul a fost câştigat de echipajul bulgăresc Petar
Gyosev/ Dimitar Spasov pe un Mitsubishi Lancer Evo IX.
Raliul Serbiei a contat şi ca etapă în Campionatul Bulgar de
Raliuri. Clasamentul complet îl puteţi găsi aici.
Mikko Hirvonen a participat la Raliul Serbiei ca
antrenament pentru etapa de WRC din Bulgaria. Suprafaţa de
asfalt din Serbia este asemănătoare cu cea din Bulgaria. Mikko nu a
avut probleme să se impună, Focusul WRC fiind net superior
celorlalte maşini aflate la start. Pentru pilotul finlandez urmează
încă o sesiune de teste de două zile pe asflatul din sudul Spaniei.
Aici va participa şi coechipierul său, Jari-Matti Latvala.